Bemutatkozás

Az Ügyfélszolgálat általánosságban a továbbképzések során felmerülő technikai problémák kezelésben nyújt segítséget.

Az Ügyfélszolgálat főbb feladatkörei:

  • tájékoztatást- és technikai segítséget nyújt a Probono rendszerrel, annak funkcióival, a képzésre jelentkeztetéssel és jelentkezéssel, a tananyagok elérési és megjelenítési problémáival, illetve a tisztviselők, referensek nyilvántartott adataival, jogosultságaival összefüggésben;
  • kapcsolatot tart a közigazgatási szervezetek képzési referenseivel,
  • segíti a képzéstervezés folyamatát.

Az Ügyfélszolgálat válaszadási határideje az e-mailes csatornán érkező levelek esetében 48 óra.

Telefonos megkereséseket az alábbi elérhetőségeken fogadjuk:

06 (1) 432-9000 / 20-373
06 (1) 432-9000 / 20-358
06 (1) 432-9000 / 20-366

H-Cs: 9.00-12:00 és 13:00-16:00 P: 9:00-13:00

Az e-mailes megkereséseket a Tovabbkepzes_vtki@uni-nke.hu címen várjuk.